{mezo_Név} 

Kedves {mezo_keresztnev}

 Korábbi levelem folytatásaként kérlek olvasd el az alábbi soraimat is.

SZAVAINK A FÉLREÉRTÉSEK FORRÁSAI

 
A minőségügyi szabvány szövegének megismerése közben értelmezési zavarokba ütközünk és ezek a használatban jelentős költségnövekedést és bevételcsökkenést okozhatnak. Ragaszkodnunk kell hozzá, hogy a minőségügyben is azonosan értelmezze a szakkifejezéseket az auditor és auditált, az eladó és a vevő, a gyártó és a felhasználó.

Megoldás

A minőségszabvány alkalmazói részére készített szó-kincstári programunkban összegyűjtöttük azokat a szavakat, melyek szerepet kapnak a minőség-szabványok alkalmazásában. Az első lépésben a szavak ismeretéhez, a másodikban a szavak értéséhez adunk segítséget.

A fejlesztéshez a munkaértekezlet (work-shop) formát választottunk.

A gyors és megbízható tudásszerzés a megismerés mellett megkönnyíti a szakkifejezések gyakorlati alkalmazását és segít elkerülni azokat a konfliktusokat, melyek az auditáló és az auditált között azért keletkeznek, mert a szabványt eltérően értelmezik.

Előnyös

Az előnyös változtatást előkészítő programban érvényesül a megrendelő szak apparátusának már megszerzett tudása, egyértelművé válnak az értelmezési hibák és kiderülnek azok a megfelelő megoldások melyek ismeretében az auditnál elkerülhetők a bírság költségei.  

Értelmezés

Szakértő által vezetett csoportokban folyik a szakkifejezések értelmezésének megtanítása.  Csoportmunkában dolgozzuk fel a minőségügyi szabványban használt szavak jelentését, a fejlesztés eredményéről a megrendelő a program befejezésekor minőségügyi szakemberek által hitelesített tanúsítványt kap.

Értékelés

Pontozással értékelünk, a szakértők is pontok szerzésével kapnak elismerést.

A megszerezhető pontokat a létszámmal szorozzuk.

A kérdés 1 pontot, a válasz 2, a hiba felismerése és kijavítása 4 pontot ér.

A megrendelő döntésétől függ, hogy a résztvevőknek pontonként fizet vagy azokat egyéb módon jutalmazza a megszerzett pontok mennyiségétől függően.

A gyakorlat szakértői az általuk megszerzett pontokért számláznak.

A program valamennyi résztvevője érdekelt a teljesítménye bizonyításában.

A megrendelő érdeke, hogy a minőség szabvány alkalmazása profit növekedési tényező legyen.

A fejlesztéshez és az elégedettség eléréséhez sikeres, jó munkát kívánunk.

Üdvözlettel

 Lukács Béla ügyvezető

MARMIN Consulting KFt.

Tudáskezelők Boltja.
Budapest

www.szofogado.hu
www.tudaskezelok.hupont.hu
www.szinergikon.hupont.hu

Levelezési sím: 2Mrendszer@gmail.com

 Ha le szeretnél iratkozni, kattints ide

Kattints ide feliratkozásod megerősítéséhez